SAĞLIKLI KREP


Aslında normal bir krepten çok farkı yok. Sadece beyaz un yerine sağlıklı tam buğday unu kullanıyoruz. Bir kişilik bu tarife gelin hemen bakalım. 

MALZEMELER
-1 yumurta
-2 yemek kaşığı tam buğday unu(çavdar unu, hindistancevizi unu…)
-3 yemek kaşığı süt
-Bir çimdik tuz

Yapılışı;
Bir kasede yumurtamızı kırıp güzelce çırpıyoruz
İkinci adım ise sütü ve unu ekliyoruz ve tabi ki tuzu. Güzelce kıvam elde ettikten sonra teflon tavaya zeytinyağı döktüm ve peçeteyle sildirdim. Kısık ateşte arkalı önlü yaklaşık 6-7 dakika pişirdim.

Krepimin arasına da ezdiğim yarım avokado lor peyniri, tuz, karabiberi güzelce karıştırdıktan sonra krepimin arasına koydum buna ek bir de haşlanmış yumurta ekledim. Sonuç MÜKEMMEL

Açıkçası söğüş ile birlikte beni 4-5 saat tok tuttu. Denemeyen bin pişman

Yorumlar

Popüler Yayınlar