TAM BUĞDAY LAVAŞ

Hepinize sağlıklı günler!
Tarifine instagram da rastladığım bir hesaptan aldığım, eve gelip hemen denediğim bu tarifin yapımına isterseniz hemen başlayalım. Ben 3 tane çıkardım.




MALZEMELER
-1 su bardağı tam buğday unu
-Yarım su bardağından daha az su
-½ çay kaşığı tuz
-Dilediğiniz kadar çörek otu
Yapılışı;
-Geniş bir kaba unu, suyu, tuzu ve çörek otunu atıp iyice yoğurun.
-Ben üçe böldüm siz istediğiniz büyüklükte ayarlayabilirsiniz.
-Tezgahı hafif unladım ve ince şekilde açtım. (2 yağlı kağıt arasına koyup merdane yardımı ile de açabilirsiniz)
-Yağsız tavada arkalı önlü toplam 4-5 dakikada pişirebilirsiniz.
-Lavaşlar hazır. Dilerseniz Wrap, dilerseniz kahvaltıda dürüm, dilerseniz üzerine malzemeler koyarak pizza yapabilirsiniz.

Afiyet olsun!

Yorumlar

Popüler Yayınlar